שוקולד האוזר חלום שהתגשם בטעם שוקולד מעולה

שוקולד בלגי בכשרות מהודרת

שוקולד בלגי כשר ומשובח

שוקולד האוזר חלום שהתגשם בטעם שוקולד מעולה

עבור חובבי השוקולד האמיתיים, אין תחליף לטעמה המשכר של פרלינה בלגית טרייה. עשויה משוקולד איכותי ביותר וממולאת בקרם חלב או אגוזים טריים, הפרלינה הבלגית היא מתיקה אמיתית המגלמת את האומנות הקונדיטורית הבלגית העתיקה והמפוארת.

אך עד לא מזמן, הייתה זו הרפתקאה קשה לצרכנים הישראלים לטעום את הפרלינות המשובחות הללו, שכן היצע השוקולדים הכשרים באיכות בלגית גבוהה היה מוגבל ביותר. זה היה לפני ש"האוזר מבלגיה" נכנסה לתמונה.

החלום לשוקולד בלגי כשר איכותי שבר גבולות

החלום להביא לישראל שוקולדים איכותיים בפיקוח כשרות מלא החל להתגשם בשנת 2004, כאשר הוקמה חברת "האוזר מבלגיה" בהשראת המסורת הבלגית העתיקה. בבעלות ובניהול משפחתי, החברה שמה לה למטרה להביא לישראל שוקולדים ופרלינים ברמה הגבוהה ביותר, עשויים מחומרי גלם איכותיים ומשובחים תוך שמירה קפדנית על כללי הכשרות המהודרים ביותר.

 

המרכיבים העשירים – הסוד לטעם הבלתי נשכח

גאוותה של האוזר היא בחירת חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר לייצור מוצריה. כל השוקולדים מכילים לפחות 50% אבקת קקאו טהורה מפולי קקאו מעולים מחוות קקאו מובחרות ברחבי העולם. החלב והמוצרים הצמחיים המשמשים לייצור המוצרים השונים מקורם בחלב ישראלי איכותי ובפיקוח כשרות צמוד ומהודר.

צוות המומחים והשוקולטיירים המנוסים בחברה שוקד כל העת על שיפור מתמיד של מתכוני המוצרים, חידוש טעמים ושילובים ייחודיים תוך שמירה קפדנית על המסורת הבלגית המפוארת בייצור השוקולדים והפרלינים.

 

שילוב מנצח של מסורת וחדשנות

מגוון המוצרים של "האוזר מבלגיה" כולל קולקציות שוקולד קלאסיות במגוון טעמים כגון מריר,חלב ולבן, לצד פרלינים במילויים שונים של קרמים, אגוזים ופירות יבשים. אך החברה גם חורשת דרכים חדשות עם קולקציות ייחודיות הכוללות טעמים חדשניים וצבעוניים כמוג'ינג'ר, בירה, ויסקי ועוד.

כל זאת תוך שמירה על המסורת הבלגית העתיקה וייצור בשיטות העבודה המסורתיות עם חרטום השוקולד, על פיהן יוצר השוקולטייר את היצירות המשובחות באופן ידני ממש כמו לפני מאות שנים.

הצלחה מסחררת עם טעם של עוד

מאז הקמתה, הפכה "האוזר מבלגיה" לשם מוביל ומבוקש בשוק השוקולד הכשר המשובח בישראל ובחו"ל. החברה שולחת את מוצריה לסיטונאים מובילים ולבתי מלון וקונדיטוריות יוקרתיים ברחבי העולם, כשהיא נאמנה לאיכות הגבוהה והטעם הבלתי מתפשר של השוקולדים והפרלינים הבלגים המסורתיים.

עם מוצרים חדשים ומרעננים המשלבים טעמים ייחודיים לצד המסורת הבלגית, "האוזר מבלגיה" ממשיכה להוביל את דרכה של תרבות השוקולד הכשר האיכותי בישראל ולהפיץ את הטעמים המשכרים לכל העולם. מזמינים אתכם לטעום מהחלום שהתגשם.

לחצו להזמנה