המדיניות שלנו

מדיניות האתר

אתר מומנטום ("האתר") המופעל ע"י פרסטיג' שוקולד בע"מ ("מומנטום" או "החברה") ומשמש גם כאתר מכירות לרכישת עיצובים ומתנות שוקולד ("המוצר").

• האמור בתקנון זה בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

• הרכישה דרך האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.

• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרת הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

הרכישה

• האתר מאפשר ללקוחות לקנות את המוצר בצורה נוחה, קלה ובטוחה דרך האינטרנט.

• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד גמר המלאי.

• הרכישה באתר היא באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישור חברת האשראי.

• מחיר המוצר באתר כולל מע"מ

• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת, וכן לשלול את הזכות לרכישה באתר המכירה לפי שיקול דעתה.

החזרות וביטולים

• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בטלפון או במייל. ביטול העסקה יהיה תקף רק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול יאושר – יש להחזיר את המוצר לחברה וכל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר יחולו על הלקוח. החזרת המוצר תתבצע כאשר הוא נמצא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית וכי טרם חלפו 30 יום ממועד רכישת המוצר.

לא ניתן לבטל עסקה על מוצרי מזון לאחר יציאתם מהחנות או אם עוצבו במיוחד עבור הלקוח. לא ניתן להחזיר כלים רבים המיועדים ללקוח.

• במקרה של ביטול העסקה, החברה תחזיר ללקוח את סכום התשלום עבור המוצר (לא כולל דמי משלוח) בניכוי 5% דמי טיפול.

• במידה והעסקה תבוטל לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, בנוסף לדמי הביטול.

מדיניות ביטול העסקאות המפורטת לעיל תחול רק על מוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו דרך מקור אחר.

אספקה והובלה של המוצר

• החברה תדאג לספק את המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירה, תוך 4 ימי עסקים.

• החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או איחור באספקה ו/או אי אספקה, שייגרמו מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

• המוצר יסופק לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת הרכישה, או שהלקוח יוכל לאסוף את המוצר באופן עצמאי.

מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

• בכל שאלה או בירור בנוגע למוצר, ניתן לפנות לנציגי השירות של החברה בטלפון:  02-5385515

אחריות ושירות

• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר, אם יש כאלה.

• האחריות למוצר ניתנת לתקופה של 30 יום ממועד הרכישה.

• אין אחריות למוצרי מזון / שוקולד.

• האחריות תקפה רק ללקוח המחזיק בהוכחת רכישה מקורית ורק אם הרכישה בוצעה דרך החנות ואתר מומנטום סייל. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הוא הרוכש המקורי של המוצר.

• התרופה היחידה לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבלת לתיקון או החלפה של המוצר הפגום. אחריותה הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.

• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה לא נכונה: _______________

• החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש או שימוש לא נכון במוצר, לרבות כל נזק תאונתי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מאפשר. הלקוח נושא באחריות ובכל הסיכונים והחבויות לאובדן, נזק ונזק לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושו ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים משימוש ו/או אי שימוש במכשיר. מוצר, למעט מקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה

אבטחת מידע ופרטיות

•Prestige Chocolate Ltd. וכן סיסט